Veelgestelde vragen
Testen jullie ook water?
Ja, wij testen pH, KH, GH, NO² en NO³ volledig gratis. Neem een ruime hoeveelheid water mee in een compleet schone container. Mocht je problemen hebben met je vijver of aquarium, neem dan ook foto's mee. Dit kan helpen bij het vinden van een oplossing.
Kan ik producten ook thuis laten bezorgen?
Een klein assortiment aan producten kan ook worden verstuurd. De verzendkosten zijn voor de koper.
Wat is jullie retourbeleid?
Producten kunnen compleet en in nieuwstaat, met de bon, binnen 14 dagen na aankoop worden geretourneerd. Dit geldt niet voor speciaal bestelde of op maat gemaakte producten, diepvriesvoer, vissen en planten.
Versturen jullie ook vissen en planten?
Nee. Planten en vissen zijn kwetsbaar en hebben speciale zorg nodig tijdens het transport, wat via verzending moeilijk te garanderen is. Daarom nodigen wij je graag uit om onze winkel te bezoeken.
Wat is jullie garantiebeleid?
De garantieperiode verschilt per product; deze informatie kun je terugvinden in het garantiebewijs. In het garantiebewijs staat ook vermeld wat wel en niet onder de garantie valt. Onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage, zoals rubbers en rotors zijn altijd uitgesloten van garantie.
Mocht je een beroep willen doen op de garantie, dan kun je langskomen in onze winkel met het complete product, aankoopbewijs en garantiebewijs. Dan kunnen wij dit zo snel mogelijk voor je afhandelen.
Leggen jullie ook vijvers aan?
Wij voeren geen grondwerkzaamheden uit. Wanneer je EPDM-vijverfolie bij ons koopt, kan er afhankelijk van onze beschikbaarheid een afspraak worden gemaakt voor het leggen van de vijverfolie. Manuren en voorrijkosten worden hierbij in rekening gebracht. De vorm en de trappen van de vijver moeten vooraf met ons besproken worden. Deze zullen in samenspraak goedgekeurd moeten worden, omdat we niet in elke vorm vijver folie leggen.
Klantenservice
© 2025 Vijverflora. Alle rechten voorbehouden